Niet tevreden?
Ga in gesprek met uw behandelaar
Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. Bespreek eerst uw vraag of klacht met uw behandelaar of een collega uit het team. Mogelijk weet hij/zij niet dat u ontevreden bent. In de meeste gevallen is een gesprek voldoende en komt u er samen uit.
Neem contact op met het hoofdkantoor
Komt u niet tot een oplossing met uw behandelaar? Dan is het goed om te weten dat uw behandelaar is aangesloten bij de het klachtenloket van De Geschillencommissie. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan dit onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Hiermee bieden wij u als patiënt een eerlijke en eenvoudige procedure, met een uitkomst die bindend is voor beide partijen.
Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Contactgegevens
Adres
Op Goede Voet Nederland hoofdkantoor
Dorpsstraat 41
1769 HA Haringhuizen